2010-12-14 | 08:48:12

Mah secret garden

Tanken av ett liv utan dig, får mig att falla ner på knä. Ber till gud att vi en dag delar ett barn, delar en dröm att det alltid är du och jag. Det finns så många texter som kör rakt in i hjärtat, det finns så många sånger som får mitt huvud att flippa, då kan bara tabletterna rädd stunden. Att leva på sättet man gör, bara att veta att du inte gillar det får mig att fortsätta. Att tänka på alla dödade meningar du har sagt får än att undrar varför man lever och varför du inte är här. När man går förbi dig, blir man lugn för stunden, senare blir fokuseringen skarpare. Börjar då inse dina fel och varför fela skapade oss.. Tror inte att du har något längre som kan rädd mig från att falla. Några sms någon gång i månaden ger mig inte ens kraft för att leva en enda dag till. Är de det bästa du kan komma med så vet jag inte vad jag saknar längre. Jag är trött att hoppas och tro. Jag har gjort mitt i åratal. Så jag avslutar med ett tack och lycklig fortsättning på livet du har kvar.
1 Kommentarer
Nathalie:

TILL VEM -.- ?

2010-12-14 | 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: