2010-12-26 | 13:17:06

lifefucker

Sitter nu i Spanien och har det triiiist! har varit här i 2 dagar nu, det är bra väder men inte så mycket att göra. Första dagen när vi landade i Spanien så kom inte en resväska fram så alla mina kläder är borta.. har inget att ha på mig typ. Saknar mina bröder och mitt hjärta :) Sitter hemma hos Tommy nu.. hihi han har dator. WIEE! Vad har ni gjort i jul då? vad fick ni i julklapp? Nu ska jag vara lite social så jag kan inte skriva så mycket mer.. behöver en ciggaräääät! bye and peace
2 Kommentarer
J:

Miss you

2010-12-26 | 14:48:28
Anonym:

hoppas du har det braa där borta! snart åker jag utomland huhuh :)

2010-12-29 | 21:38:47
URL: http://feloliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: