2010-12-13 | 00:26:48

I love me

Hej. Jag vet att jag inte skrivit så mycket den sista tiden. Min helg har varit jätte mysig. Varit med grabbarna och träffa massor andra. Fredags var jag med mellberg, nilsson, Rami och en tjejkompis till honom, det var soft och vi tog det lugnt bara. Sen drog jag och erica hem till mig på kvällen.. Vi gick hem till mig för att jag hade ont i huvet.. När vi öppnar dörren så hade min syster typ fest med sina kompis, lyckat för mitt huvud.. Eller inte! Jag och Erica satt typ bara och prata med alla som var där. Sen skulle hon hem.. Då ringde jag Mellberg och bad han komma ut för jag behövde snacka. Det var det som var min fredag typ.. Lördagen var också soft! Drog in vill stan med Mellberg för att jag skulle träffa barndomsvänner.. Vi var inne en stund där, drog sedan och träffa erica på en promenad, sen drog jag och Mellberg vill honom, sen kom Rami, sen drog jag hem till mig med Erica, Sen drog hon hem och jag träffade Rami.. Vi råkade spåra en fest med halva solna. Haha förlåt! Men nu ska jag sova. Tjatja :p
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: