2010-12-05 | 11:23:56

D E B A R A E S Å S M Ä R T S A M T

Om jag hade haft chansen, just bara idag. Så hade jag jätte dig hela världen, allt du hade velat ha. Pengar hade inte haft någon betydelse, just idag. Hade jag kunnat hade du fått all värme som du egentligen är värd. Hade du varit här som du borde varit så hade inte bara du varit glad för stunden, jag hade haft leendet på mina läppar bara för din skull. Jag hade fått dig att glömma allt som du önskar du kunde se bort ifrån, inge mera hat och inga svek. Hade bara varit där för dig, bara du och jag. Jag står på samma plats vi kalla hemma förut, blickar tillbaks och vet att saker kommer ändras sig. Jag står kvar och vet att någon dag så ses vi igen, försöker vara stark tills dagen är här. Det finns inget slut, det finns bara en längre fortsättning. Dagen kommer, den dagen föds jag om på nytt. Ända värmen vi känner av varandra nu är i våra hjärtan, innest inne.. Det kan iallafall inte jag neka. Vi ses en dag, en vacker dag! xX
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: