2010-12-20 | 23:57:35

A big heart with a big lie

Då blir det lov imorgon då, börjar tidigt och slutar tidigt. Sen på fredag drar jag till spanien.. Så jag firar jul och nyår dära. Låter trist men ska bli så himla skönt att komma bort från solna. Jag ska handla så jävla mycket kläder, smycken och annat onödigt skit. Imorgon efter skolan så har jag inga störa planer alls. Ska iallafall träffa oscar och vi ska fixa lite grejer. Förmodligen blir det väll chilla med grabbarna eller något och bara så ni vet så är min dator fortfarande sönder så har jag har inte tillgång till dator så ofta, det blir smsbloggning sålänge. Men ska snart gräva ner mig i sängen djup och lägga tankarna på något lugnt. Skriver imorgon om jag har tid. Peace and love - Från vaggan till graven! Var det inte så vi sa?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: